torsdag 8 januari 2015

Nu har alla valparna flyttat


Vi vill önska alla våra vänner ett Gott Nytt År!

Julen och nyårsfirandet har varit trevlig tillsammans med våra familjer och vänner. Hoppas att ni också har haft en fin tid med lagom mycket snö!

Nu har alla valparna flyttat till nya hem och det har gått superbra! Alla valparna har klarat resorna och miljöombytet väldigt bra. De har fått nya vänner, både tvåbenta och fyrtassade.

Jag är så otroligt glad att alla valparna har fått så fantastiskt fina familjer att leva tillsammans med! Så snälla, fina, glada och framförallt duktiga och engagerade ägare har de fått.

Jag är glad och tacksam att jag fått bli den som fött upp deras nya livskamrat och att de nya ägarna förvaltar "mina" guldklimpar så väl!
Jag uppskattar att de nya ägarna vill hålla kontakten med mig och att de skickar bilder, filmer och ringer och berättar hur det går för dem!

Jag är ledsen över att jag måste säga nej till flera familjer som velat köpa valp av mig, men då alla valpar är sålda så är det ju svårt att sälja till alla superbra familjer som vill köpa.

Jag kommer att uppdatera här på bloggen då och då så att ni får följa med på valparnas äventyr tillsammans med sina nya familjer.

Tusen tass för att ni följt livet i valplådan och hoppas att vi ses många fler gånger!

Vi ses! / Marina, Alaja, Alvia, Tilda och Lessie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar