måndag 20 juli 2009

HURRA för SuperBuffy!!!

Jag måste bara berätta om Alajas kullsyster "Buffy" som var med om en olycka i slutet av Mars och skadade sina korsband så illa att hon måste opereras.
Jag har varit väldigt orolig för henne och hennes kommande agilitykarriär.

Idag fick jag ett efterlängtat mail från Buffys matte Linda! Buffy är helt återställd och agilitykarriären går uppåt som en raket!!

Buffy är nu i klass 2 i både agilityklass och hoppklass. Hon plockar "pinnar" för fullt och med tanke på både hennes skada och ålder så är det fantastiskt bra kämpat!!
Buffy fick börja tävla agility i mitten av April och har redan kommit så långt!?

Jag är superglad för Linda & Buffy och håller alla tassar och tummar för er i sommarens tävlingar!!

Kramar / Marina & Alaja m Co



Buffy 2:a i både hopp o agilityklassen i Bollnäs!



Buffy med "Småmattarna" Robyn & Charly. 3:a fem gånger på Gotland!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    jag såg Buffy i Sundsvall nu i helgen (ja det ärju en dag kvar, har ävent räffat Lena. Så Lena visade vemdet var. Det är otroligt vad hon/dom är duktiga. Jag så ett lopp med dom LIVE! Vad säger du ska vi träffas ngt??

    SvaraRadera
  2. Kan meddela att Buffy blev uppflyttad i klass 3 i båda klasserna inom loppet av 1 månad och två dagar.
    Saknar dig.

    Kram, Madde

    SvaraRadera
  3. TACK för det trevliga besöket för precis en vecka sedan! Belöningsväskan är SÅ SUUUPERBRA! Helt perfekt!!! Jag ska verkligen nyttja den med andakt och så kommer jag att tänka på dig samtidigt förstås ;O) TACK kompis! Vi ses!

    SvaraRadera