tisdag 3 februari 2009

Alaja



Vill bara berätta om känslan av att vara glad Kooikerägare.
Under dagen som min blogg kommit till världen, så har det tillbringats måååååånga timmar framför datorn. Jag som är dunderförkyld har inte visat mig utanför dörren då det är 20 grader kallt.
Hundarna har gnagit på ben och bara varit ut korta svängar då deras tassar får köldkramp. Under skrivbordet vid datorn så har jag en hundbädd. När jag sitter vid datorn eller jobbar med djurskyddspapper så finns ALLTID Alaja i den bädden.
Hon är verkligen en riktig trotjänare mot sin matte! En fantastisk hund! Glad, trevlig, lättlärd är hon, hon älskar all sorts aktivering bara hon får vara med sin matte.
Imorgon så blir det rallylydnadsträning och Alaja är verkligen duktig på det.

Jag har också önskat mig en "uppletande" hund vilket jag fick när Alaja kom till oss.

Ja ni förstår att det är en fantastisk hund!

God Natt! / Marina

3 kommentarer:

  1. Hej Marina! Vad roligt att du också har skaffat dig en blogg! Jag kommer att följa den med nyfikenhet och spänning. KUL!!! Kram Jenny & Elba

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild på en vacker hund. Ser att du ändrat lite i bloggen, mycket bra jobbat. Kram //Göran

    SvaraRadera
  3. Min lilla docka;-))
    Vad fin hon är.

    Kram på er, Madde

    SvaraRadera