tisdag 3 februari 2009

Tilda



I Lördags var jag, Evelina, Ann-Christine, Maria och Elsa på pysselträff hos Ingalill. Ingalill har en internetbutik där hon säljer allt man behöver för att scrappa. Här hittar du henne: http://www.scrapoholic.se/shop/

Jag som bara scrappat gratulationskort tidigare scrappade mitt första foto! Jag har länge velat prova det men det har verkat så svårt. Nu är det gjort och det var riktigt roligt men det kändes som om jag var nybörjare.

Jag har en vision om att scrappa hundarnas liv och aktiviteter. Jag måste bara komma igång med fotandet igen, det har inte blivit många foton tagna under det senaste året. De flesta bilderna är från kurser o träningar, men bara bilder på andras hundar! Tur att jag har lite bilder liggandes att börja med!

För rättvisans skull så började jag med en bild på Tilda, äldst först! Lite blekt ser det kanske ut, men blommorna passade så himla bra till björkstammarna!

Ha det! / Marina

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Va roligt att du har skaffat en blogg, väntar med spänning på att se fler scrappade layouter dyka upp här!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin banner men vi saknar Alaja banana! ;) Din blogg börjar bli fin.......sov gott.

    Madde och Göran

    SvaraRadera