måndag 16 februari 2009

Scrappdagar!


"När vänskapen slagit rot, de vildaste stormar den står emot"


Nu är det ett tag sedan jag skrev här, jag har legat med feber och ont i öron o bihålor. Nu har febern börjat ge med sig men bihålorna bråkar fortfarande så imorgon blir det att åka till farbror doktorn som tydligen är en tant doktor. Jag behöver nog något med mer krut i än Nezeril nässpray.

När jag orkat vara uppe så har jag suttit stilla och scrappat lite. Min favoritbild på Tilda & Lessie när vi var på "Rotsidan", en vacker plats i natursköna Höga Kusten fick bli ett scrappat minne.

Jag tycker så mycket om den bilden, man ser verkligen kontrasten valp - vuxen. Tilda o Lessie är ju helsyskon men i olika kullar och med helt olika personligheter.

Jag har använt "Maja design" papper som jag bara älskar! På det här papperet så står just "När vänskapen slagit rot, de vildaste stormar den står emot" vilket jag tycker passar så bra till just den bilden!

Kramar / Marina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar