tisdag 3 februari 2009

För ett år sedan!



För ett år sedan, då såg mina hundar ut så här!

Tilda, Alaja, Lessie

Idag så är Alaja lite större än de andra och en underbar hund att träna allt möjligt med! Tilda är en förnäm, frusen och morgontrött liten pimpinetta. Lessie har ett hjärta av guld och vill alla väl och det visar hon verkligen för alla hon kan.

Underbara, älskade är mina hundar! Som texten jag har i mitt kök: Eftersom vi bara har ett liv, varför inte leva det tillsammans med en hund!?

Må så gott! / Marina

2 kommentarer:

  1. Alaja kunde inte komma till ett bättre hem!

    SvaraRadera
  2. Alaja kunde inte komma från en bättre kennel, uppfödare, flock eller familj än Kennel "Lovemix", uppfödare Madde o Göran Stolth-Elmertoft, flocken Stolth-Elmertoft eller familjen Stolth-Elmertoft.
    Alaja kunde heller inte komma från en vackrare, trevligare, vänligare, underbarare mamma än Tara!

    Jag är er alla innerligt tacksam att jag fått bli matte till världens bästa kooikertjej vid smeknamnet "Ajabaja mattes lilla bitska piraja" ;0)

    Kramar / Marina

    SvaraRadera