måndag 16 februari 2009

Lessie, Lessie liten......


Lessie, Lessie liten, Världen är så stor så stror, Lessie Lessie liten.......

Här kommer ännu en bild som jag scrappat mellan febertopparna.

Bilden är tagen i de stora Edseleskogarna när Lessie bott hos oss i några veckor. Jag är fasinerad av bilder där personen eller djuret i fråga ser något som betraktaren inte ser. Just den här bilden är också en av mina favoritbilder då lilla Lessie står och betraktar den stora vida världen.

Det är verkligen roligt att scrappa med foton! Man får tänka helt annorlunda än när man scrappar kort.

Nu bär det av till min lilla älskade "sladdis" kusin som fyllde 10 år igår. Jag var inte så pigg igår utan fick sova en stund på eftermiddagen o kvällen men Anton har öppet hus hela veckan då han fyller jämna 10 år!!
Tänk att Anton hunnit bli 10 år!! Han är en underbar o go kille som står med båda fötterna på jorden! Han är en riktig tänkare som kommer att bli något stort - tro mig!!

Kramar / Marina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar